Reklamace
Před odesláním zboží na reklamaci přiložte reklamační protokol s popisem vady, děkujeme.
V případě reklamace prosím postupujte dle návodu:
-
Stáhněte a vyplňte reklamační formulář, kde popíšete vadu, kterou Vaše zařízení vykazuje. Vyplněný reklamační formulář přiložte společně s prodejním dokladem do zásilky. Prosím pamatujte, že bez platného prodejního dokladu (faktury) nelze zboží reklamovat.
-
V případě reklamace jakéhokoliv zařízení od Applu postupujte dle následujících pokynů. Před odesláním se odhlaste z funkce Find my iPhone (iCloud) a zrušte kódový zámek obrazovky, popřípadě připište kód do reklamačního formuláře. V opačném případě riskujete zdlouhavé vyřízení reklamace, popřípadě zamítnutí (Apple zařízení s aktivní službou Find My iPhone nejsou servisovány jak námi, tak autorizovanými servisy). Zařízení doporučujeme před odesláním na reklamaci zálohovat. Za ztrátu dat v případě přehrání softwaru či obnově systému iOS neručíme.
- Mobilní telefon pošlete spolu s řádně vyplněným reklamačním listem na:
Skvělej-Mobil
Luční 48
747 22 Dolní Benešov, Zábřeh
Jak vypnout službu Find my iPhone na dálku?
- přihlaste se na www.icloud.com/find pomocí svého Apple ID
- klikněte na ikonu Najít iPhone
- klikněte na Všechna zařízení
- vyberete zařízení, které chcete odstranit
- klikněte na Odstranit z účtu
Toto je jediný způsob, jak službu deaktivovat vzdáleně, bez nutnosti osobní přítomnosti.
-
Záruční doba na mobilní zařízení je posuzována podle platného originálního záručního listu, potvrzeného datem prodeje mobilního zařízení, razítkem a podpisem prodejce. Záruční doba se automaticky prodlužuje o potvrzenou dobu prováděných záručních oprav v autorizovaných servisech.
-
Záruční doba automaticky zaniká v těchto případech:
- Pokud mobilní zařízení vykazuje stopy mechanického poškození.
- Pokud není mobilní zařízení funkční v důsledku neodborně či chybně provedené instalace, nebo opravy.
- Pokud bylo mobilní zařízení používáno v rozporu s návodem k obsluze.
- Pokud byl do mobilního zařízení proveden neodborný zásah.
- Pokud byla funkční vada přístroje způsobena vniknutím cizích látek do přístroje.
- Pokud bylo zařízení poškozeno vlivem neodvratné události (živelná pohroma).
- Pokud závada mobilního zařízení vznikla špatným skladováním mimo předepsané rozmezí teplot, či v jinak nevhodném prostředí.
-
Servisní úkony, na které se záruční doba mobilního zařízení nevztahuje:
- Speciální úpravy mobilního zařízení proti zakoupené verzi (úpravy vzhledu).
- Odblokování bezpečnostního kódu.
-
Pokud bude během opravy zjištěno, že závada nespadá do záruky, hradí náklady na opravu majitel zařízení.
-
U pozáručních oprav na provedenou opravu a použité náhradní díly poskytujeme záruku v délce 6ti měsíců od data ukončení opravy.
-
V případě, že nebude shledána závada v SW není možno update SW považovat za opravu ve smyslu Občanského zákoníku.
-
Případné odstoupení od kupní smlouvy z důvodu zákonného nároku možno uplatnit pouze u prodejce.
-
Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
-
Servis odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady a dle technologického postupu předepsaného výrobcem.
- Nabízené přístroje jsou vždy v původním originálním stavu. Pokud je v přístroji měněný díl, vždy je to uvedeno v popisu nabídky, na tento díl se záruka neztahuje (v takovém případě píše přístroj v nastavení "Neznámý díl").
-
U použitého zboží se záruka vztahuje pouze na přístroj, nevztahuje se na baterii a příslušenství.